در حسرت عشق پاك







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم گرفته...

دلم گرفته ای خدا از همه آدمای بد

نمی دونم چرا باید زنده باشم دوباره من

دلم گرفته ای خدا پس کجایی ای مهربون

بیا دوباره پیش من صدام بکن آروم  آروم

دلم گرفته ای خدا بیا یه لحظه پیش من

فقط به حرفم گوش بده , آروم بشم دوباره من

دلم گرفته ای خدا کاری بکن برای من

اشکای من هی میریزه  نزار بباره دم به دم

دلم  گرفته ای خدا جام دیگه تو این  ورا نیس

بیا منو آروم بکن با اون نگاه گرم و خوش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط پري در 9:25 | |